2015年10月10日土曜日

Ka pua u'i




Aloha wau ia 'oe Ku'u ipo
愛してます 私の愛しい人

Ku'u lei momi -Ku'u milimili
大切な 私の真珠のレイ 

'O ka heke 'oe o na pua
花々の中であなたは一番

A ke kupuna a'e hi'ipoi nei
祖父母にかわいがられて育ったあなた



Hau'oli ka mana'o ke 'ike aku
幸せはあなたに会えたこと

Kou maka palupalu e ke aloha
優しい眼差しで愛され

He aloha i pili 'ia ika pu'uwai
その愛は心に留まる

A he lei hiehie na ka makua
あなたは両親の自慢のかわいい娘



Puana ka inoa o ku'u ipo
これは 私の愛する人の話です

Ku'u lei nani' lei makamae
最愛の 私の美しいレイ

He nohea 'oe i ku'u maka
私の目には 可愛いあなた

E ka pua u'i oe o na lani
天国のように美しい花


0 件のコメント:

コメントを投稿