2013年8月22日木曜日

Ke Aloha



Ma ku`u poli mai `oe E ku`u ipo aloha
He `ala onaona kou No ke ano ahiahi

Ma muli a`o kou leo Ua malu neia kino
He kino palupalu kou A ka hana a ke aloha

Ua la`i no hoi au Ka hanu a ka ipo
E ho`oipoipo nei Nanea pu kâua

Ha`ina mai ka puana E ku`u ipo aloha
He `ala onaona kou No ko ano ahiahi


私の胸の中へ 愛しい恋人よ 
 あなたのいい香り 夕暮れの中で 

あなたのささやく声で 私の体は安らいでいる
あなたのしなやかな体 愛の営みのなかで
  
恋人の吐息 穏やかな気持ちで
 私たちは気持ちよく 愛し合っている

話を続けましょう 愛しい恋人よ 
 あなたのいい香り 夕暮れの中で 


0 件のコメント:

コメントを投稿